FAQ - Veelgestelde vragen

Veel Gestelde Vragen

Tekst

Algemene vragen

Wat is de levertijd voor mijn bestelling?

De geschatte levertijd vindt u op de betreffende productpagina. Houd er rekening mee dat dit slechts onze geschatte levertijd is. Helaas kunnen wij geen exacte levertijden geven, maar wij proberen uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

Welke betaalmethoden biedt u aan?

Hier vindt u onze pagina met de betaalmethoden die wij aanbieden.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Verzending is volledig gratis in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. U kunt ook een bezorging bij u thuis of bezorging met montage in Duitsland boeken. Meer informatie vindt u hier

Hoe vindt de levering plaats?

Uw goederen worden per koerier verzonden. Zodra het bed ons magazijn uit is, wordt u per e-mail op de hoogte gebracht en telefonisch door de rederij gecontacteerd. U ontvangt ook het trackingnummer van de rederij.

Waarom wordt mijn bestelling als onverwerkt vermeld?

Maak je geen zorgen, je bestelling is niet onverwerkt. Over het algemeen hebben wij de status ‘onbewerkt’ en ‘verzonden’. Als u het onbewerkt heeft, is het product nog in productie of al onderweg naar de verzendservice. Zodra het naar u verzonden is, krijgt u hiervan bericht en verandert de status naar "verzonden".

Hoe kan ik een kortingscode? toevoegen

Het is heel gemakkelijk! Als u met uw computer of laptop surft, ziet u aan de rechterkant van de kassa een wit veld waar u de code kunt invoeren. U dient eerst af te rekenen op uw mobiele telefoon of tablet. Boven de keuzemogelijkheden en tekstvelden vindt u vervolgens een tabblad met de tekst “Toon besteloverzicht”. Klik erop en het veld opent waar de code kan worden ingevoerd.

Vragen over de producten

Zijn uw producten gemaakt in Europa?

Ja, al onze producten worden vervaardigd in Europa/Duitsland.

Wat is inbegrepen bij aankoop van het bed?

Wanneer u bij ons een bed bestelt, wordt het complete bed bij u afgeleverd. Dit betekent dat de matrassen en de topper inbegrepen zijn.

Welke matrassen zijn inbegrepen bij onze boxspringbedden?

Veel boxspringbedmodellen worden geleverd met een hoogwaardige Bonnell binnenveringsmatras met 5 versnellingen. Voor individueel advies kunt u contact met ons opnemen

Is het een doorlopende matras of zit er een scheur in?

Onze bedden hebben geen doorlopende matras. We hebben twee matrasmodellen en vier matrasmodellen. Dankzij de doorlopende Topper die op de matrassen zit, wordt het ligcomfort echter niet aangetast en ontstaat er geen “kloof voor bezoek”.

Kunt u twee verschillende hardheden bestellen?

Ja, dat is geen probleem. Neem eenvoudig contact met ons op via de livechat en wij sturen u per e-mail een passend aanbod.

Kunt u een andere kleur bestellen?

Ja, dat is geen probleem. Wij kunnen vrijwel elk bed opmaken in de kleur en het materiaal dat u wenst. Schrijf ons gewoon via livechat of e-mail en wij sturen u een passend aanbod.

Er kunnen vertragingen bij de levering optreden?

We hebben het geluk dat we voor het grootste deel geen leveringsproblemen hebben. Toch kan het voorkomen dat sommige producten iets langer duren. Maar we ervaren geen extreem lange leveringsvertragingen.

Kan ik een stofmonster? krijgen?

Ja, dat is ook absoluut geen probleem. Stuur ons eenvoudig een e-mail met uw adres en de stof die u graag wilt hebben en u ontvangt binnen enkele dagen het stofmonster.

Kan ik ook speciale aangepaste afmetingen ? krijgen

Voor sommige van onze producten (incl. bedden) kunnen wij het product op de exacte centimeter snijden. Stuur ons gewoon een e-mail of schrijf ons via de livechat en wij doen u binnen enkele minuten een passend aanbod!

Kan ik lattenbodems ook individueel bestellen?

Ja, in onze winkel vindt u een grote selectie lattenbodems voor een breed scala aan vereisten. Met een ergonomische lattenbodem kunt u uw slaapcomfort aanzienlijk verhogen.

Retouren, annuleringen en klachten

Hoe kan ik mijn bestelling? annuleren

Schrijf ons een e-mail of neem contact met ons op via livechat en wij zorgen voor de rest.

Transportschade, wat te doen?

Als u bij bezorging door de rederij schade aan de verpakking constateert, dient u dit direct aan de chauffeur te melden. Stuur dan een e-mail naar info@luxusbetten24.de en wij zullen het beschadigde onderdeel vervangen of u indien nodig terugbetalen.

Is het retourneren van een artikel gratis?

Ja, bij annulering binnen 14 dagen komen wij de bestelling kosteloos ophalen.

Je hebt nog steeds een vraag?

De beste manier om contact met ons op te nemen is via Livechat

via contactformulier:

of telefonisch: ✆ 051187989379